Det körde ihop sig....

2 kommentarer
...när jag skulle kolla på den fil som Alf från DIS-Norge skickade mig. Han videofilmade en del under Halmstads dagarna så det var några sekvenser därifrån han mailade.
Men det kommer bara error och ilsket röda kryss när jag försöker att se på det.
Något är fel, men är det hos mig eller är det filen han skickade.
Hmmm......
 
1 Albert Hall:

skriven

Felet sitter nog, som vanligt, hos dig... ;-) Nej, men just filfiler är ett elände. Alltid är det någon jävla codec som saknas. En spelare som kan ta de allra flesta filmfiler(i alla fall betydligt fler än Windows Media Player) är VLC. Ladda ner den på http://www.videolan.org/vlc/ och testa. Högerklicka sedan på filen och välj öppna med VLC.

2 Sannes:

skriven

Felet sitter nog, som vanligt, hos dig... Tja där kan jag inte säga emot dig.
Jag är MYCKET medveten om mina begränsningar i datavärlden.
Men jag kollade på filmen på jobbet idag, så nu har jag i alla fall sett den.
Sen att jag var med var ingen större hit. Kul dock att Alf var och filmade hos Arkiv Digital, visserligen väldigt kort filmsnutt, men jag hann se att Gabriel var med i alla fall... :)