Efterlysning i Norge

Kommentera
Jag letar efter följande person:

Maja Stina Johannesdotter född 1879.12.24 på Söbbön i Krokstad Socken, Bohuslän. Hon döptes 1880.01.16, faddrar var Johannes Johnasson i Söbbön och hans hustru Maja Stina Jakobsdotter.
Hennes far hette Johnnes Hermansson och hennes mor hette Ulrika Andreasdotter.

Enligt utflyttningslängden, B:8 sida 13 utflyttningsattest nr 34, för Krokstad Socken så flyttade Maja Stina den 21 oktober 1898 från Söbbön och till Christiania, V Fr Menighet.

Jag har fått mig berättat att V Fr Menighet står för Vor Frälser, vilket är Oslo Domkirke. Jag har försökt att leta i 1900-tellingen och även bland de skannade kykrböckerna utan att få någon träff.

Finns det någon som kan hjälpa mig att hitta henne, och fick hon någon familj i Norge i så fall?
Kan hon ha åkt från Norge och till USA, eller hon kanske rent av åkte tillbaka till Sverige.
Många frågor utan svar...