Lugnt och stilla är det...

2 kommentarer
..på mina blogginlägg.
Jag hade ju en förhoppning av skriva några rader om död och begravningsboken , det kommer frågan är bara när.
De senaste dagarna har jag i princip inte varit hemma, eller nja hemma har jag varit, har bara inte kommit hem förrän efter halv nio.

Idag har jag varit i Göteborg och kikat, jösses vad jag har knallat runt i den stan, jag gick på gator som jag aldrig varit på tidigare, och många nya små butiker hittade jag tack vare det.
Frågan är dock om jag hittar tillbaka dit.....

I den norska släktforskareliten så är det ytterligare två bloggare som har kommit fram i mörkret...
Två grabbar också, bara en sån sak.

Vidar O

Oddvar J
 
1 Torill Johnen:

skriven

Fins det flere svenske slektsblogger Susann?

2 Zkrivaren:

skriven

Trevligt med nya släktforskare i synnerhet killar.