Kyststien Östfold - Kuststigen Bohuslän

5 kommentarer
Nu har jag köpt boken "Kyststien Östfold - Kuststigen Bohuslän, eller nja bok och bok förresten, det kan man nog knappast kalla det.
Det är ett häfte som man har tagit fram för den som vill vandra i Bohuslän och Östfold, man berättar lite om olika stigar och se ger man lite tips om vad man kan upptäcka i just det området.
Dessutom så finns det en karta för varje plats, det är totalt 23 olika stigar/platser som man beskriver.

Jag kan ju inte påstå att jag skall vandra någon av dessa, men jag köpte den ändå eftersom det kunde vara intressant att lära sig mer om ställena och kolla på kartorna är ju alltid intressant, speciellt det som är på
Östfold sidan. 
Med lite tur kanske jag kan fånga upp något till min släktforskning......
 
1 Åke Öster:

skriven

Var kan man köpa Boken (häftet) Kyststien.......
Åke öster

2 Sannes:

skriven

Hej Åke!
Kyststien Östfold/Kuststigen Bohuslän köpte jag på Bohusläns Museum i Uddevalla.
Jag vet tyvärr inte om man kan köpa häftet någon annanstans. Men jag kan försöka ta reda på det om du vill.

3 Sannes/Susann:

skriven

Måste bara testa att skriva någon rad här igen eftersom det i kommentater står att det är 0 inlägg...
Skumt....

4 Bengt Strömer:

skriven

Hej
Jag köpte häftet/boken idag på Röe gård, Brodalen (www.roegard.nu)för 50:-. Många snygga bilder, kartorna är ok men något för finstilta för en 63-åring.

5 Sannes/Susann:

skriven

Hej Bengt!
Vad bra att den finns på fler ställen än Bohusläns Museum.
Jag har för mig att jag betalade 50 kronor också, så det är säkert ett standardpris skulle jag tro.