Lyckat i Norge

2 kommentarer
Igår hade Norge sin stora Släktforskningsdag, det verkar som det har varit väldigt lyckade arrangemang runt hela Norge.
I Oslo har man i år satsat på två dagar och idag söndag har det kommit mer folk än i går, DIS-Väst är i Oslo denna helg och här kan man läsa vad de har gjort, Osloblogg
För egen del så har jag suttit vid datorn och DIS-Norges chat, för att försöka hjälpa till om det kom några Sverige frågor den vägen.

Ordförande/Leder i DIS-Norge har en blogg också, där skriver hon om vad som har hänt och vad man har för idéer och tankar. Lederblogg
 
1 Torill Johnsen:

skriven

hei Susann

Hyggelig at du lenker opp meg i din blogg

Hilsen
Torill

2 Susann:

skriven

Torill,
Klart jag länkar till din blogg, jag tycker den är jättebra. Jag får reda på nyheter och dessutom så lär jag mig nya saker om släktforskning i Norge.