Nästan komplett...

Kommentera
Idag fick jag de cd skivor jag hade beställt hos Arkiv Digital, nu har jag bara lite småbeställningar kvar att göra hos dom, sen har jag de komplett. Åtminstone i de socknar som jag släktforskar
mest i.

Jag har ju visserligen deras AD Online också, men jag vill ändå ha kyrkböckerna på cd. När jag är på landet så finns det inte internet och då är det ju svårt att använda ett Online abonnnemang, men då tar jag med mig mina cd skivor och så kan jag släktforska ändå.
Himla bra.

Imorgon har jag tänkt att ta mig en tur till Nääs Slott och fira DIS Väst, och så hoppas jag att jag kan fånga upp något som kan vara bra i min vidare släktforskning.
Var ett par föredrag som jag tyckte verka intressanta.
Det hela börjar visst kl 09,00 men den tiden tror jag inte att jag klarar av att tajma.

Idag fick jag för övrigt uppleva ännu en seger för Oddevold, det är man ju inte direkt van vid denna säsong.