Nu börjar det bli många...

4 kommentarer
...som hittar hit till bloggen min.
Skulle ju vara lite intressant att veta hur man hittade lilla mig. Jag skriver ju inte så där väldigt ofta här och det jag skriver riktar sig ju till en liten skara släktforskare och några hockeyvänner.

På tal om släktforskning så hittade jag en sida om domböcker, har inte hunnit att gå igenom den, men den verkar väldigt bra.

Och nästa vecka börjar hockeysäsongen, som vanligt lite för tidigt enligt mig. Men skoj skall det bli i alla fall.

 
1 Marita:

skriven

Hittade din sida för några veckor sedan genom en länk på Anbytarforum och har nu upptäckt att du länkar till min hemsida! :) Tack! Hoppas du kommer hitta en del "matnyttigt" där.
Läste din blogg om Näs. Jag hade planerat att åka dit men sedan fick pojkarna möjlighet att vara med i sin första orienteringstävling och då var det ju bara att ta på sig varma kläder och åka till Rådaskogen! :)
Det går väl fler tåg...

2 Sannes:

skriven

Hej Marita!
Jag har fortfarande inte hunnit att läsa din hemsida, men något "matnyttigt" kommer jag med all säkerhet att hitta.
Nääs var riktigt lyckat måste jag säga, mycket folk var det också.
Hoppas det gick bra för dina grabbar i deras första tävling.

3 Zacke:

skriven

Hej!
Jag fann din adress på anbytarforum, tror jag. Och sedan rullar det på. Kul att folk finner din blogg även om den inte uppdateras tre gånger dagligen. Jag har den som bokmärke, så mig blir du nog inte av med eftersom jag släktforskar själv.
Ha det gott!

4 Sannes:

skriven

Zacke,
Anbytarforum hade länk till min blogg när jag skrev om Släktforskningsdagarna i Halmstad, så det stämmer säkert att du hittade den där.
Tre gånger om dagen, hm inte illa om jag klarar av att skriva här tre gånger i veckan :)
Jag hade hoppats att jag skulle kunna skriva mer här, men det blir inte alltid som man tänkt sig.