September danser

Kommentera
Sedan jag fick AD Online installerat så har jag varit så uppe i detta att jag helt har glömt bort dansens värld.
Men ikväll har jag i alla fall tänkt att ta mig till Lane Loge och svänga mina lurviga till Kindbergs.
Då denna månad kommer att innebära väldigt mycket jobb för min del, så vet jag inte riktigt hur mycket jag orkar att ta mig ut och dansa.
Men nästa lördag, 8:e, är det avslutning på Lane, så då får jag försöka att ta mig dig eftersom det är Bhonus som spelar.
Fredagen den 14:e så är Zlips på Stenungsbaden, lite synd att det är en fredag bara. Men förhoppningsvis är jag såpass pigg att jag klarar av att åka dit.
Helgen därefter så är Jannez i Båberg, men de spelar lite för fort för mig, så...nja kanske...

Sista helgen i september vet jag inte var jag skall ta vägen, dock vet jag att jag på fredag kommer att få jobba till rätt sent eftersom jag sedan har semester i fyra veckor.
Men på fredag är Shake på Spekeröd och Kindbergs på Stenungsbaden, hade ju varit kul att åka på något av det. På lördag är Shake på Stenungsbaden och Blender i Båberg och söndag är Jannez i Spekeröd....
Det är mycket att välja på den helgen.

Till sist så undrar jag hur länge jag orkar dansa ikväll, för jag är så trött, så trött, så trött.

Och allra sist så undrar jag hur jag har kunnat missa att Åke Edvardsson har kommit ut med en ny bok, upptäckte det i bokhandeln idag.....