Det drar ihop sig

2 kommentarer

Det drar ihop sig till Malmö, till helgen är det släktforskardagar där. Det skall bli mycket spännande och intressant och se vad de har fått ihop.
Jag själv har blivit anmäld som ombud för vår förening, så jag skall vara med på Riksstämman under lördag eftermiddagen, det skall också bli en intressant upplevelse. Kommer till att bli en massa tjafs, känner det på mig.

Jag kommer att skriva lite mer när jag är på plats i Malmö.

 
1 emma:

skriven

Självklart ska man till Malmö i helgen. Inte kan man missa detta.

Har inte riktigt 100 % koll på vart man ska. Vissa säger Malmömässan och vissa Europaportalen. Vet du exakt var det är? Lördag o Söndag?

2 Sannes:

skriven

Emma,

Det är på Europaporten, men den kanske tidigare har kallats Malmömässan.

Stadionmässan är väl annars också ett namn som kan användas för Europaporten, tror jag.....