Släktforum/Efterlysningar på DIS Sverige...

4 kommentarer

På tal om DIS Sverige.....

Jag är visserligen dålig insatt, snudd på katastrof, när det gäller tekniska saker i data/internet världen men någon form av Släktforum/Efterlysningar på DIS Sverige hemsida borde man kunna ha där. Och med tanke på den soppa det är på väg att bli på Anbytarforum så tycker jag att man borde satsa på detta.
Finns säkert några som kan ställa upp som moderatorer, som ser till att det fungerar på rätt sätt.

Men det kanske finns något avtal mellan förbundet och DIS som gör att detta inte är möjligt....??

Visst hade detta varit en bra lösning, eller hur?
 
1 LivS:

skriven

Hei SusannS

Det hadde vært ypperlig med ett forum på DIS, tror mange av oss hadde sett fram til det :) Anbytarforum er jo litt spesiell og vanskelig og følge syns jeg, og når de senere att på skal ha betalt, vell,, ingen kommentar til det.

Vil også takke deg for den innsatsen du gjør på DIS-Norge sitt Sverige-forum.
Tusen takk

2 Sannes:

skriven

Anbytarforum är faktiskt inte så illa trots allt, men jag retar mig väldigt på den där hundralappen som skall betalas för att skriva där.
Och jag är inte direkt ensam om det.

3 Zkrivaren:

skriven

Jag hade ett forum av enklare slag uppe för några år sedan, kanske skulle ta upp det igen ör efterlysningar?
Ska ta en funderare på det. Och viss är det bedrövligt med anbytarform!

4 Sannes:

skriven

Zkrivaren,
Det tycker jag låter som en mycket bra idé.