Sökes: Handledare

Kommentera

Vad bra att Torill kom till Sverigesidan på Slektsforum, det behövs att ordnas upp med inlägg och lite annat smått och gott.
Att komma som moderator är inte lätt, speciellt inte när man aldrig varit det tidigare. Det hjälper inte mycket att läsa i ett Moderatorforum tycker jag, svårt att ta till sig allt.
Dessutom är det massa olika knappar som man har fått tillgång till som man inte riktigt har koll på.

Fick visserligen ett mail också när jag blev moderator som sa att jag var välkommen och att jag kunde fråga om det var något jag undrade över. Det känns ju lite krångligt att behöva fråga sig fram hela tiden, hade det inte varit bättre att en nybliven moderator skulle få en handledare, som hjälpte till att komma igång. På så vis så lär man sig ju från början hur saker och ting fungerar.

Och sen trodde väl jag att de moderatorer som redan fanns under temat Emigration skulle hjälpa mig att komma igång, men.......