Rötters Bokhandel

2 kommentarer
Jag har i Rötters Bokhandel hittat några småhäften/böcker som jag skulle vilja ha, men när jag hade lagt dom i kundkorgen och sen klickade på kassan, så blev det inget inköp.

Orsaken?
Tja, porto och expeditionsavgift blev dubbelt så dyrt som det jag skulle köpa, och det tyckte jag blev lite onödigt dyrt.
Med lite tur kanske dessa finns i Forskarstugan i Göteborg, denna lysande braiga Forskarstuga som kommer att försvinna. Oerhört trist!

Det är sällan jag köper böcker i Rötters Bokhandel, finns billigare alternativ på någon av alla dessa nätbokhandels sidor som finns.
 
1 Zkrivaren:

skriven

Alltid ska bra saker försvinna som forskarstugan. Sådant ska man vara rädd om.

2 Sannes:

skriven

Förbundet vill spara pengar och då tar man bort sin verksamhet i Göteborg, DIS-Väst har tyvärr inga möjligheter att klara av en lokal själv.