Släktforskarnas Mötesplats.....

3 kommentarer
...ja så heter en sida på nätet som jag har hittat.

Det känns inte som det är en sida som har så många besökare, eller så har jag haft oturen att komma dit när ingen annan är där.
Finns till och med en släktchat, skulle vara intressant och se hur många som använder den, för även där brukar det vara väldigt tomt på släktforskare när jag loggar in där.

Länk: Släktforskarnas Mötesplats
 
1 Zkrivaren:

skriven

Märker tomheten, inte en kotte på plats.
Kom igen släktforskare!

2 Liv Ofsdal:

skriven

Hehe...ja der var det stille.....
Prøvde meg på chatten der - ikke et menneske der jo...
Noe ganske annet med den norske DISchat da ;)
http://www.disnorge.no/irc/

3 Sannes:

skriven

Jag har även ikväll kollat sidan, och jag var lika ensam där som vanligt.
Liv, Norges chat är i en helt egen division, en sån superdivision. Sådeså! :)