Vad vill Ni läsa om

2 kommentarer

Några av Er bor i Sverige, några av Er i Norge, jag vet inte vilka Ni är som läser min blogg, men många är det i alla fall.

Min fråga är nu:
Vad vill Ni läsa om på min blogg?

Jag vet att jag har flest läsare i Norge, kanske Ni vill ha hjälp att hitta någon släktning i Sverige, kanske vill Ni läsa om något speciellt inom släktforskning.....
Det vore kul om Ni kunde skriva några rader här om vad Ni vill veta, så skall jag göra ett försök med att hjälpa Er.

Jag får många Sverige frågor på DIS-Norges chat, så jag vet att det finns ett stort intresse i Norge av att få veta mer om släktforskning i Sverige, hitta personer och så vidare.
Men ändå är det svårt att veta vad jag skall skriva i min lilla blogg..

 
1 LivS:

skriven

Vil lese alt du kommer på jeg :) Du er informativ

Bare skriv det du lyster du søtnos

2 Sannes:

skriven

Men jag börjar få ont om idéer på vad jag skall skriva, jag vill ju inte upprepa mig allt för många gånger.
Fast när det gäller Arkiv Digital kan jag i och för sig skriva samma saker om och om igen....

/S