Jag och DIS-Vestfold

Kommentera

Jag och DIS-Vestfold skall tillbringa en helg i april tillsammans i Mellerud och Kroppefjäll, det kommer att bli hur kul som helst. Det är väldigt bra föredragshållare de har fått dit, skall bli mycket intressant att höra dessa.

Då allihopa kommer att vara på Melleruds Museum under lördagen så kommer min största insats att bli där, jag antar att det är många som vill ha lite hjälp och råd för att hitta sina svenska anor.
Mina kunskaper om Dalsland är begränsade så jag kommer att få problem att tala om vilka socknar man skall leta i och så vidare, men lite nytta skall jag väl ändå göra hoppas jag... :) :)

Och så måste jag komma ihåg att skicka e-post till Torill, en påminnelse att hon skall ha med sig tidskrifter till mig.

Och så skulle jag även skicka e-post till DIS-kontoret också är ytterligare en bok jag vill köpa, bäst att passa på när skjuts finns för böcker och blad.... :)