Bokat och klart

En kommentar

Nu så, nu är hotellrum i slutet av augusti bokat och klart i Malmö.
Jag har läst och hört att det skulle vara svårt att få tag på hotellrum i Malmö denna helg, men det var inga som helst problem för min del. Jag fick precis det hotellet som jag ville, nära centralstationen vilket är perfekt.

Nu tror jag att dessa dagar inte kommer att ge mig så där väldigt mycket, men något skall jag väl kunna snappa upp antar jag.
Mycket kommer ju att vara inriktning på Skåne och Danmark skulle jag tro och det är inte så mycket jag har i de områdena. Fast det klart Danmark kan ju vara intressant med tanke på att min släkt kommer från Bohuslän.
Men prata med danskar är ju inte lätt........

Norge är mer min melodi, och det kommer ett gäng från DIS Norge till Malmö, skall bli kul att träffa dom igen. Nu känner jag väl kanske inte alla som kommer men några av dom i alla fall.
Och denna gång hoppas jag att jag får min bok som jag har beställt, en bok som jag skulle fått på Kroppefjäll om Vestfold turen hade blivit av.

Skall nog kika in och se om det är mer jag kan tänkas behöva, NSFs tidskrifter var det ju också ja.....

Nu börjar jag komma i ordning med allt som jag skall ha gjort.
Jag har en hel del småsaker kvar att göra men den stora biten som är kvar är att skriva några rader om Släktforskningens dag som var i mars månad på vår hemsida.
Nu är ju inte jag någon fena på just detta med hemsidor, så lite problem har jag......

Men Hilding, jag lovar det kommer!

 
1 Torill Johnsen:

skriven

Bøkene og heftene er hjmme hos meg og skal pakkes for frakt til Malmö