Blåsigt!

Kommentera

Efter många om och men så kom jag till Sandefjord igår, färjan jag skulle åkt med klockan 10:00 var inställd men färjan klockan 13:00 gick som den skulle så den kom jag med.
Och jag kan väl säga som så att hade färjan varit en tio minuter längre tid ute på böljan den blå, då hade jag inte klarat mig. Nu var det precis att det gick bra. Fy attans vad det gungade.
Jag kände mig väldigt nöjd när jag hade mina fötter på fast mark.

Detta blåsande gjorde att jag fick enbart en timme i Sandefjord att gå runt innan Willy och Rolf skulle hämta mig för vidare transport till Tönsberg.
Sandefjord är en fin liten stad tycker jag, känns som jag skulle vilja gå där mer.

Några bilder från Sandefjord:




Undra vad det kan vara för en kyrka.





På väg till Tönsberg så visade grabbarna mig var DIS Vestfold har sina
medlemsmöte, det var väldigt fint i Stokke Bygdetun.