Hemma

En kommentar

Nu är äventyret slut för denna gång, nu har jag kommit mig hem.
Lämnade Horten klockan 9:45 idag, en halvtimme senare var jag i Moss, där klev jag i en bil
och den körde mig ända fram till Strömstad där min bil stod parkerad.
Tänka sig vad det finns snälla människor, och vilken tur att jag just började prata med
dom när vi stod och väntade på färjan i Horten.

Det känns väl som att jag skall till Norge vid samma tidpunkt nästa år, och då skall
jag minsann fundera på hur jag skall ta mig dit utan att blanda in någon färja mellan
Strömstad-Sandefjord.

 
1 Willy:

skriven

Det er godt å høre at du er vel hjemme etter besøket i Vestfold. Det at du fikk haik direkte til Strømstad var jo kjempeflott.

Takk for kjempegod jobb ved Slektsforskerdagen i Vestfold!!!!!!!!!!

Du skal være hjertlig velkommen tilbake neste år.