Lyckad dag

Kommentera

Jag fick inte se ett enda mer än just min dator idag, jag visste att det skulle bli att göra men jag trodde faktiskt inte att jag skulle få såååå mycket folk.
Jag kan nog med gott samvete skriva att jag var populärst idag. Eller?
Det skulle vara intressant och veta hur många som kom till Högskolan idag, kändes som ruskigt många i alla fall.

Jag fick ge Willy min kamera så han kunde ta lite kort, så jag kunde se vad som hände på Högskolan.
Bra att han tog kort på "Kavaleristutställningen" då kan jag i efterhand läsa om den.











Någon annan som tog kort denna dag?
I så fall är jag intresserad av att få ett par av dom.

Jag tycker att det var en mycket lyckad och trevlig dag. Sen att jag har ett par tankar och tips om
hur man kanske kunde göra till nästa år, det tar vi en annan gång.

Lite synd att jag inte fick prata med min mors fyrmänning, men det fanns inte en chans att jag
kunde komma ifrån min plats.