Bokat och klart

2 kommentarer

Idag gick det bättre, så nu har jag bokat båtresa tur och retur Strömstad-Sandefjord, och så en övernattning i Tönsberg, allt detta kostade under 700 kronor, fantastiskt billigt.
Jag var visserligen i Sandefjord för ett par år sedan, men såg inte så mycket då var det liksom bara att rulla på färjan med en gång.
Men nu tänkte jag minsann se mig omkring där när jag nu kommer dit, så jag valde att komma till "utlandet" mitt på dagen, färjan kommer vid ett tiden ungefär, då hinner jag att rassla runt i Sandefjord innan någon av mina norska vänner kommer och hämtar mig.

Och om någon fortfarande känner för att sponsra min resa, så är det bara att höra av sig.

Och så är det ju väldigt synd att det skall vara så ruggigt dyrt i Norge, men det är bara att gilla läget.

Och så skall det bli kul att komma till DIS Vestfolds Släktforskardag.

 
1 Liv Ofsdal:

skriven

Flott Susann! Du har fått deg en rimelig tur til Norge ser jeg. Håper du får et fint opphold i Vestfold" Kanskje vi ses fredag?

2 Susann:

skriven

Liv,

Klart det borde gå och ordna så vi kan träffas på fredag.