Det gick inte alls.

Kommentera

Det gick inte alls att ringa till Color Line i Strömstad, eller nja, en tjej svarade i alla fall, men hon klarade inte av att boka något båtresa tur och retur, Strömstad-Sandefjord, och så en hotellbokning i Tönsberg.
Hon kunde inte detta sa hon, men sa att jag kunde ringa imorgon istället då var det någon på plats som klarade detta.
Lite konstigt att hon inte kunde, men härligt att hon sa som det var och inte att hon försökte ge sig på det hela.
Imorgon får jag försöka igen.

Konstigt att jag inte har fått svar från DIS Sverige på den e-post jag skickade om de kunde tänka sig att betala för min övernattning i Tönsberg när jag skall till DIS Vestfolds släktforskardag.

Men det kanske finns någon annan som kan tänka sig att sponsra mig? :))

Fast och andra sidan är det inte så dyrt, så jag klarar allt av att betala det hela själv.