Laholm

4 kommentarer

I lördags var jag i Laholm, var ju bara tvungen att åka med bussen för att
heja fram mina grabbar till seger och det lyckades jag med väldigt bra.

När vi kom till Laholm så körde vi lite fel men det gjorde att jag fick se en
liten men väldigt fin kyrka, snabbt fram med kameran och genom
bussfönstret fick jag till en hyfsad bild.



Jag har inte en aning om vad det är för kyrka men det borde väl vara
Laholms Kyrka. Skall se om jag kan hitta något på nätet vid tillfälle
som kan tala om för mig vad kyrkan heter.
 
1 Gunnar K:

skriven

Hej Sanne!

Jag var i Laholm i somras men detta är någon annan kyrka. Laholms kyrka var enormt stor. Har för övrigt länkat till din blogg på Uddevallabloggen.

Mvh

Gunnar

2 Susann S:

skriven

Hej Gunnar!



Då vet jag att det inte är Laholms Kyrka, skall se vad jag kan hitta på nätet.

Tack för att du länkar till mig från din blogg.

Vi hörs och syns.

/Susann

3 Lars Fritzon:

skriven

Hej!

Jag såg din bild och det du har fångat på bilden är kapellet i Laholm detta byggdes p.g.a. att det är långt mellan Kyrkan och kyrkogården



MVH Lars F

4 Susann:

skriven

Tack Lars för din kommentar och svar.

Det är ett väldigt fint kapell, synd att jag inte hade möjlighet att gå in och titta.