Perikles katastrof...typ...

Kommentera

Nu blir det ett blogginlägg som inte har något med släktforskning att göra.

Men nu är det snudd på katastrof måste jag säga, alla mina bilder och den inspelning jag gjorde på Göteborgskalaset med Perikles är borta i min dator.
Jag vet att jag gjorde en backup på alla mina bilder innan jag åkte till Malmö, dessutom sparade jag ner alla bilder på hotellet i Malmö, i ett fickminne, så jag skulle få med mig alla mina släktforskarbilder och övriga bilder som jag tog i "Skåneland" med mig hem.
Men några Periklesbilder finns inte på något fickminne och ingen annanstans heller. Måste leta mera, leta, leta, leta...
Skit också!

Tänk vad enkelt det hade varit OM jag inte hade haft digitalkamera, då hade ju mina vanliga enkla kort suttit i mitt fotoalbum...
Hmprf....

Jaja, det kan ju inte alltid bli som man vill.