Många frågor - få svar.

2 kommentarer

Jag får väldigt många frågor via e-post från människor som vill att jag skall hjälpa till att hitta deras släktingar i Sverige, och jag hjälper gärna till när jag har möjlighet.
Alla Ni som är bor i Norge skriv gärna in Er efterlysning/förfrågan på DIS-Norges slektsforum, där försöker jag svara allt eftersom jag har tid, där finns det även andra som har tillgång till svenska kyrkböcker och annat material som hjälper till att svara.
Just nu har det tyvärr blivit för mycket med alla dessa frågor, vilket gör att jag har många som väntar, men svar kommer att komma till dig som väntar, jag vet bara inte när.

Länk till DIS-Norges slektsforum hittar du här: Sverige

 
1 Anders:

skriven

Hej,Du behöver inte känna nån press med min fråga, jag såg din blogg och blev imponerad så jag chansade att du kanske visste. ha det bra

/

Anders

2 Sannes/Susann:

skriven

Anders,

Jag känner ingen press alls när det gäller din obduktionsprotokoll fråga, den är faktiskt mycket intressant, är dock ett område som jag själv är väldigt dåligt på.

Skall försöka ikväll att skriva ett blogginlägg om detta och på så sätt hoppas jag att det kanske kan komma lite tips och råd till oss båda.