Nyårsdagen i bilder

4 kommentarer



















Det var lång kö för att komma in på Rådhuset idag för att få träffa politikerna
och få sig en bit tårta och kaffe. Så istället för att stå där i kö, tog jag några
steg till vänster och gick in på konditoriet och köpte mig en semla som jag
alldeles strax skall smaka på.

 
1 -loa:

skriven

Finfina bilder! Uddevalla är stundtals vackert.

Men jag tycker det är förskräckligt med semlor så här års. Semlan hör fastan till!

2 Annaa M:

skriven

Fina bilder! Nästan så man får lite "hemlängtan". Hoppas solen skiner även när jag kommer ner nästa vecka.

3 Sannes:

skriven

Loa: Uddevalla är stundtals vackert, hörru det är väl alltid vackert här... :)

Och ja jag vet att det är på tok för tidigt med semlor, men jag klarade bara inte av att stå i gratis tårtkön. Så det fick bli en semla för 28 kronor, förresten när blev semlorna så dyra...



Annaa: Välkommen hem! Jag skall göra allt jag kan för att vädret skall vara kanonfint när du kommer.

4 lae i nordtorp:

skriven

Hej och god fortsättning!

Nu är jag sent ute men kunde inte låta bli att uttrycka min uppskattning över dina fantastiskt fina bilder. När det gäller semlorna är även jag konservativ och väntar till fastan. Tur man inte skall vänta ända till Ramadan.