Program och föreläsningar

3 kommentarer
Nu har man på Falköpings hemsida lagt ut de program och föreläsningar som gäller under släktforskardagarna i augusti, jag antar att det kan komma lite ändringar allt eftersom.
Det enda föredraget som jag så här i förhand verkligen ville gå på är klockan 14:00 på söndag, och det är ju helt fel tid för mig.
Jag inser ju att man har lagt Rosvall/Hultman bland de sista eftersom de drar alltid mycket folk, men med lite tur så får jag med mig detta föredrag och när det slutar är det bara att snabbt som ögat ta sig till bilen och åka hem, måste ju vara här hemma vid halv fem tiden.

Länk: Falköping 2009
 
1 Gunnar Klasson:

skriven

Varför så bråttom hem? Fotboll?

2 Susann:

skriven

Stämmer precis det Gunnar, Oddevold spelar och det missar jag inte.

3 Synnøve Molander:

skriven

Kan Du inte spela in det o inte ha radion på i bilen?