Antyda

4 kommentarer

Det är väldigt sällan jag klickar på några av de annonser som finns på Rötters hemsida, men för någon dag sedan så gjorde jag det. Det var ny historisk tidning för släktforskare som gjorde mig lite nyfiken.

Tidningens namn är Antyda och skall visst vara för oss som är intresserad av släkt, folkliv och hembygd.
Är det någon som har läst denna tidning? Är det värt några kronor för att prenumerera på den?
Och är det någon som vet om man kan köpa tidningen i affärer/kiosker?
Jag har försökt att leta men har inte lyckats att hitta den i tidningsstället.

Länk till hemsidan: Antyda
 
1 Laila Christiansen:

skriven

Etter det jeg kan se - finnes det ikke et eneste navn på noen artikkelforfattere eller ansvarlige? Jeg synes det sier sitt. To artikler vises, og ingen av dem har en eneste signatur?



Kjenner du noen av utgiverne, SusannS?

2 Sannes/Susann:

skriven

Laila, jag har inte en aning om vad detta är för något, var därför jag skrev några rader om det.

Men jag hoppas verkligen att man från förbundets sida har undersökt detta noga, för annars skulle man väl inte ha TVÅ annonser om det på Rötters första sida, eller?

3 Hanna Åhman:

skriven

Hej Laila och Sanne



Jag äger Tidningen Antyda och den är alldeles nystartad. Jag kan försäkra er om att den är helt seriös och som ni kan se i vårt redaktionsråd sitter erfarna chefredaktörer, expertpanelen består exempelvis Ted Rosvall och artikelförfattarna är mycket meriterade.

Första nummret släpps i augusti och från och med nummer två har vi avtal om att till och börja med finnas i 250 butiker runt om i hela Sverige. Ytterligare frågor är ni varmt välkomna att maila oss.



Vänliga hälsningar Hanna Åhman

4 Sannes/Susann:

skriven

Hanna, tack så mycket för ditt svar.