Disgen 8.2

2 kommentarer
Jag tror det var i mitten av april som jag förhandsbeställde den nya versionen av Disgen som skall komma, den som man har döpt till Disgen 8.2.
Igår kom det så e-post som talade om att man nu kunde betala in, vilket jag gjorde idag. Så det skall bli spännande och se vad denna version har att erbjuda. Med lite tur så får jag det hela nästa vecka, blir en bra födelsedagspresent (dock lite i förskott) till mig själv.
 
1 stina:

skriven

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps missa inte heller filmen om barnmissandel 3inlägg ner. Mvh Stina

2 Arne Åkefeldt:

skriven

Disgen 8.1. Födelsedatum har ändrats felaktigt spontant och kan inte raderas. Ex ..32 1942

Vad har hänt? Hur kan det rättas till?