Nytt nummer av DIZ

3 kommentarer

Nytt nummer av DIS-Vestfolds medlemstidning DIZ finns nu att läsa på deras hemsida. Och så fort jag började läsa detta nummer så kom jag på något som kanske kan vara med i nästa nummer, får se vad jag kan få ihop och skicka till redaktören.

Länk hittar du här: DIZ  (OBS! Är Pdf fil)
 
1 Jonas Gers:

skriven

Kan inte du hjälpa mig lite Sannes?

Farsan hette Tore Söderman. Hans bröder hette Erik och Ingvar. Deras mor hette Hanna.

(Alla utom farsan ochg Ingvar lever)



Du är duktig på detta, jag famlar i mökret!

Din kompis: Bros4ever

2 Sannes:

skriven

Nämen titta här vem som dök upp, det var ett tag sedan man hörde av dig Jonas.

Jag skall se vad jag kan få fram till dig, men det blir inte idag jag letar. Skall strax iväg.

Hör av mig via e-post är ett par funderingar jag har angående det som du skrev här.

3 Sannes:

skriven

Jonas,



Jag kollade lite snabbt och det verkar som Hanna Linnea är född 3 maj 1918 och Ernst Birger Söderman är född 20 januari 1914.

Men jag återkommer om detta.