1 Helena Björk:

skriven

Hej!



Trevlig blogg och fina bilder från Uddevalla, bor nu i Borås men har faktiskt tagit körkort i Uddevalla

Håller på med släktforksning men forskar mest på Ångermanland och Småland. Jag har en ana från Tanum, Bohuslän.



mvh



Helena

2 Sannes/Susann:

skriven

Hej Helena,



Kul att du har hittat till min enkla lilla blogg, har lite svårt att komma på vad jag skall skriva om så då kommer det lite bilder ibland.

För egen del så är det i huvudsak Bohuslän som gäller i min släktforskning, och sedan är det väldigt mycket Norge och Amerika.

3 -loa:

skriven

Snygga bilder, Susann. Nästa helg kommer jag till Uddevalla och upplever staden så att säga live.

4 Sannes/Susann:

skriven

Loa, du är hjärtligt välkommen till Sveriges framsida.

Jag pratade med din kusin idag, men glömde fråga han när du skulle dyka upp, vet ju att du skall se våra grabbar på söndag men antar att du kommer tidigare hit med.

5 StenHuggarn:

skriven

Hej!



Har startat en liten smidig webbring som sammanfogar våra hemsidor och bloggar relaterade till uddevalla, gå med du med och sprid ditt budskap, öka även trafiken till din sida.



Webbringen heter Uddevallas Webbring.



/StenHuggarn.



Här går det att hitta ringen! Titta allra längst ner på sidan så hittar ni den.

http://fralsaren.blogspot.com/2009/06/uddevalla.html



P.s. Ha det...