Informationsbroschyr

Kommentera
DIS-Oslo/Akershus har gjort en mycket fin informationsbroschyr om slektsforskerdagen. I broschyren finns det en fantastisk liten berättelse om årets tema, familjeminnen.

Länk: Broschyr DIS Oslo/Akershus

Jag skulle vilja åka till Oslo och vara besökare under denna dag, är några av utställarna som jag skulle vilja ha pratat med lite mer, tänk om man kunde klona sig i ett exemplar till.

Nu har jag i alla fall fått kontakt med DIS-Vestfold, och fått tid på när man kan komma in på biblioteket på högskolan i Vestfold på lördagsmorgonen. Det är inte mycket tid jag har till att få upp alla mina saker, jag kommer inte hinna att vara tills det öppnar kl. 10, men besökarna som vill ha min hjälp får stå och vänta tills jag blir färdig.

Hoppas dock att jag kan komma in på biblioteket redan på fredagen, hoppas, hoppas, hoppas...
Snälla, snälla, snäääälla John, försök att fixa det......

Och trots att jag vet att jag kommer att få fullt upp hela tiden, så tycker jag att det skall bli fantastiskt roligt att få vara med ännu en gång.