DIS-Norge - Ny design

2 kommentarer

Nytt och fräscht!
Det är orden för dagen när det gäller DIS-Norges hemsida, nu har man äntligen fått ut den nya sidan som många har testkört ett tag.

Länk: DIS-Norge

Nu väntar jag bara på att DIS Sverige skall vakna till liv och få en bättre hemsida....


En annan trevlig nyhet är att en av DIS-Norges alla lokalföreningar har kommit med en medlemstidning, det är DIS Östfold som har vaknat till liv och gjort en tidning digitalt.
Då jag har en del som åkte till Östfold så skall det bli fantastiskt roligt att läsa detta blad.

Länk: DIS-Östfold

 
1 Molander:

skriven

De skall ha en eloge för sin nya hemsida som moster kan läsa utan problem.

2 Jan Granath:

skriven

Hej Sannes

Jag vill bara berätta att jag just blivit färdig med min kurs i släktforskning på nätet: Släktforskning för noviser. Den kan man endera läsa om på min blogg eller titta på en demo på http://www.minkurs.se/slaktforskaren



Mvh

Jan Granath