Halmstad nästa

Kommentera
Imorgon drar jag iväg till Halmstad, för till helgen är det Släktforskningsdagar där.
Det skall bli intressant och se om det är något  man kan fånga upp och använda i sin släktforskning, så här på förhand är det inga föredrag som lockar mig, men jag kommer säkert att slinka in på några av dom ändå.
Mycket handlar ju om Halland och Danmark och jag har ju ingen släkt åt det hållet överhuvudtaget. Däremot har jag desto fler i Norge.

Och så skall jag få träffa Liv från Norge, det skall bli kanonkul det. Henne har jag pratat mycket med på DIS-Norges chatt sida. Även Alf skulle dyka upp, han träffade jag första gången på Släktforskningsdagarna i Göteborg för ett par år sedan. Synnöve, från samma chatt, har en egen montor så henne kommer jag också att träffa.

Känns som det kommer att bli en superbraig helg i Halmstad.