Stopp, men ändå inte.... :)

Kommentera
Jag brukar kika in på Arkiv Digitals hemsida lite då och då för att se om det har kommit något nytt material som jag kan ha nytta av.
Idag när jag "loggade in" så möttes jag av en ilsket röd stopp skylt på första sidan. Och jösses vad jag hoppade till, jag hann till och med tänka det värsta innan jag började läsa.

Men Arkiv Digitals Onlinetjänst har blivit en sådan succé att grabbarna inte hinner med i den takten de önskar, så de ville bara be om ursäkt för att det kan dröja längre än normalt innan kunderna får hjälp.
Även Cd beställningarna kan dröja, men det gör mig inget även om jag i helgen la en beställning. De gånger som jag har beställt Cd så har dom kommit med blixtens hastighet till mig.

Det är svårt att planera hur en nyhet kommer att tas emot, man kan inte ha så mycket personal på "lösen", för blir det ingen rusning, ja då har man hel dröse med folk som kostar pengar.
Vi har det precis lika svårt på vårt jobb, man kan ju inte ha en massa chaufförer gående hela dagarna ifall att om det skulle bli mer att göra......