Begravda i Sverige

En kommentar

Begravda i Sverige cdskivan är inte så tokigt ändå. Jag tyckte den var ett rejält bottennapp när jag fick den, men nu när jag har suttit och sökt så hittar jag en hel del uppgifter.
Begravdaskivan har ju med uppgifter även från detta år, vilket har gjort att jag har hittat personer avlidna i år och dessutom fått datum på när de är begravda. Suveränt bra!
Men som jag skrev tidigare så tycker jag det är synd att inte någon församling i Munkedals Kommun är med.
 
1 Carl Szabad:

skriven

Anledningen att inga församlingar i kommunen skickade in beror i ett fall på att de inte hade någon digital gravbok (Svarteborg-Bärfendal). Foss-Sörbygden lovade att skicka in, men trots fem skriftliga kontakter och minst två telefonledes kom det aldrig in något material.



Trevligt att du blev nöjd med den till slut!



Carl Szabad

Projektledare