Allt är klart!

Kommentera

Idag klockan halv nio var det dags att bli hämtat utanför hotellet i Tönsberg, målet var ju såklart Högskolan i Vestfold där DIS Vestfold skulle ha sin släktforskardag.

Då det var en dam som skulle öppna för oss strax efter klockan nio, så var vi ju lite tidiga så då körde Willy och Rolf runt och på en liten guidad tur. Synd bara att man inte kommer i håg all information man får. Minnet sviktar, börjar bli gammal antar jag.

Jag fick ett eget litet bord där jag kunde greja och härja som jag ville, fick plocka fram ett litet bord till där jag kunde lägga upp alla broschyrer jag hade släpat med mig hemifrån.
Men nu var jag redo att möte de norska släktforskarna.









Det var lite problem att komma ut på Högskolans trådlösa internet, men
en halvtimme efter det hela började var jag i full fart...