Det börjar dra ihop sig.

En kommentar

Det börjar dra ihop sig till Släktforskardagen i Norge, den 25 oktober sitter jag på Högskolan i Vestfold Fylke och hoppas att jag klarar av att lösa några Sverigeproblem.
Tänk om det inte kommer en enda människa..... hm...
Nåja så illa blir det nog inte.
Jag har samlat ihop lite material som jag skall släpa med mig, tur man har resväska med hjul på.
Och så hoppas jag att någon av Vestfoldspojkarna kommer ihåg att hämta mig i Sandefjord på fredag eftermiddag.

Mer om Norges släktforskardag kan du läsa på DIS Norge hemsida och den hittar du. Här

På tal om DIS Norge så borde jag väl snart få deras medlemstidning i brevlådan.

 
1 Willy:

skriven

Jeg kommer til Sandefjord og henter deg klokken 17.00 på fredag 24 oktober.

Vi gleder oss til å få sverigebesøk :-)