Mysteriet är löst

6 kommentarer



Denna bild hade jag på min blogg för några månader sedan och frågade om någon visste
vad det kunde vara. Den enda uppgiften som fanns var att det var en fotograf Carlsen i Oslo.

Nu är dock mysteriet löst.
Bilden är från Bislett och från Esperanto kongressen år 1952.
 
1 Anders:

skriven

Hej, kul att du löste mysteriet, ha det bra



Anders

2 Synnøve:

skriven

Hur löste Du det?

3 Sannes:

skriven

Synnöve,



Jag gjorde ingenting, var den tjejen som hade kortet som för något år sedan la ut kortet på Rötter och för någon vecka sedan var det någon som såg kortet och kände igen det, eftersom personen själv var med på kortet.

Jag ville bara skriva det på bloggen att det var löst så slipper mina norska vänner att engagera sig mer i detta.

4 LivS:

skriven

Da hadde vi rett i at det var fra Bislett og rundt 1950 årene :) bra saken er løst

5 Synnøve:

skriven

Varför syns min e-postadress hos Dig när den inte gör det hos andra?

6 Sannes:

skriven

Synnöve, det är din adress till din hemsida som syns, e-postadressen syns inte här. Den ser jag enbart själv när jag loggar in på bloggen.