Jag planerar....

En kommentar
Jag har bloggtorka, eller vad man nu kan kalla det. Så det är lite glest med nya blogginlägg från min sida.

Jag har fortfarande inte hört något från DIS-Vestfold gänget, så jag utgår ifrån att jag kan komma till Högskolan hyfsat tidigt på lördagsmorgon.
Jag har läst mig till att det hela börjar kl. 10:00, så då bör jag ju vara på plats för att packa upp mina saker strax efter 08:00, dock senast 08:30. Måste ju se till så att bord/borden står som jag vill ha dom, att internetuppkopplingen fungerar som den ska, det var ju strul med den förra året. Så det måste fungera från start i år.

Jag dimper ner i Norge under fredagen och då har jag tänkt att jag skall träffa ett par av mina släktingar, jag skall även försöka att ta mig en tur runt om för att se mig omkring, en och annan kyrka och kyrkogård får nog ett besök av mig. Men det beror ju lite på väder och vind.

Och när släktforskardagen slutar på eftermiddagskvisten, så har jag tänkt mig att åka runt en liten sväng till, har ju några timmar på mig innan det börjar mörkna.
Jag har inte allt helt färdigplanerat ännu, men jag har en vecka på mig att få fram de olika färdriktningarna.

 
1 John Ludvigsen:

skriven

Hei Susann,

Vi ønsker deg velkommen til Slektsforskerdagen i år også. Sist var det en lang kø hos deg og mange fikk så god hjelp med sine svenske aner så vi er helt sikre på at det blir like vellykket i år også.

:)