Bokmässa

3 kommentarer
Igår arrangerade Bohusläns Hembygdsförbund en bokmässa på Bohusläns Museum i Uddevalla. Jag vet inte hur många föreningar som är anslutna till Hembygsförbundet men det borde vara betydligt fler än de få som var på plats igår. 
Kanske det skrämde bort föreningarna när man kallade det bokmässa? Föreningarna hade kanske inte så mycket alster till försäljning. Men man borde i alla fall ha varit på plats för att visa upp sin förening, sådana här tillställningar kan ju locka nya medlemmar till föreningen.

Idén med en sån här mässa är mycket bra tycker jag, så jag hoppas att Bohusläns hembygdsförbund kan tänka till och ändra på lite saker till nästa år, då kommer detta bli väldigt bra.

 
1 Simone:

skriven

Hmmm har jag missat helt. Trist

2 Sannes:

skriven

Simone, inte så svårt att missa för det syntes inte så tydligt att det skulle vara en "bokdag" som Bohusläns Hembygdsförbund arrangerade.

Men nästa år så kanske det kan bli fullt med liv på museum under denna dag, då hoppas jag även att alla Uddevalla Kommuns hembygdsföreningar är på plats, i år var det bara 2 stycken...

3 paulina:

skriven

söt header du har :)