Rötters bokhandel

Kommentera
Jag ser på Rötters bokhandel att man nu har sönkt priset på ett antal böcker och cd/dvdskivor.
Kanske kan vara av intresse för någon av Er om Ni tidigare har tänkt att köpa.

Ser att bokhandeln har Kungsholmens cd för 350 kr, den kan man köpa hos Stockholms Stadsarkiv för 100 kr.
Det är ett antal kronor man kan spara på det.

Länk: Rötters Bokhandel

Länk: Stockholms Stadsarkiv cd/dvdskivor


Rötters Bokhandel har även fått ett par nya dvd skivor till försäljning, Rotemannen och Häradsekonomiska kartan.

Rotemannen kommer förhoppningsvis att hjälpa mig hitta rätt i Stockholm, att släktforska där är en hel vetenskap men något säger mig trots allt att det är hyfsat enkelt, bara man kan lära sig dessa rotar.

Häradsekonomiska kartan hade jag tänkt att köpa också, till jag insåg att Bohuslän inte var med där, då är det just nu inte intressant för mig.

Båda dessa dvd skivor kan man läsa mer om i Rötters Bokhandel.